"Jag är en liten tjock gubbe i mina sämsta år!" - PAK


Hejsanhejsan
skola idag då.. jätte tråkigt orkar inte änns berätta.
Förutom på no ;D hahah
"Jag är en liten tjock gubbe i mina sämsta år!" - Peraxel Karlsson
en liten stund efter det kommer   "BAANG!" - Fiona Hay
Fick vårt schema ;O
Måndag: 08:55 - 15:00
Tisdag: 09:00 - 15:00
Onsdag: 10:00 - 15:00
Torsdag: 09:50 - 15:00
Fredag: 09:00 - 14:30
ja.. vet inte om jag är riktigt nöjd!!
Imorgon blir det brännbollsturnering ;S på norrvalla
sen efter det ska jag till tandläkaren... -.-
& på kvällen är det ps disco som man ska in på i 5 min ;s
men det blir älskling ist ♥ :D
pusspuss /Oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0