fel kläder

min dag: vaknade då.. hade stora problem att välja kläder!!!, gick ner till bussen, kände redan då att mina kläder va fel.. kände mig så fjortis :s :s
ja vi började kl 9 - med idrott, men gjorde inget, mudde var ju lika yr som vanligt ;) slutaed lektionen egentligen kl 10, men det han snackade var tydligen viktigare, vi skulle ju va på skolan kavrt över men han släppte oss inte förrän kvart över, så helena blev lite sur på mudde ;p
sv/so dubbeltimme kollade på granfejden, haha, "du är envis som en röd gris" :P
sen lunch... äckligt som vanligt så det blev donken med Anna & Josse :))) glömm inte, 50 kr anna!!
musik & bild kvar då.. inget intressant...
ja.. sen gjorde jag ingenting i typ 2 timmar, satt i skolan ca 40 min sen gick ja lite på stan och det blev två plagg till att hänga i garderoben:
  
Grå/svart tjock tröja - JC
Röd t-shirt - Gina
Ja.. sen gick jag till Trude&CO och klippte mig :) klippte upp det lite bara, inget spec.
mamma hämta, åkte hem och åt pizza ;p & nu sitter jag här och gör ingenting..  ska nog måla om mina naglar ;p vad gör man inte när man har tråkigt?
puss/Oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0