Nästan sommardag :)<3

hejhej<33
idag har det varit skit skönt :D som en sommar dag ju!! :D<3
vaknade 11 idag, men låg kvar i sängen till halv 2 typ :P hehe, sen va man ju typ helt död!! ;O jaja, gick ut och solade och läste verb sakerna till engelskan :S e fan skit många, men inte så jätte svårt faktiskt :), nu går det bättre för mig fay!!! :P haha..
Badade nästan i poolen idag, 16 grader. Men det var faktisk kalt!!! kunde typ inte känna mina ben när jag gick upp sen ;O japp, men pappa badade sen i alla fall :O trodde jag inte!! :P
Sen var jag och pappa ute och cyklade med prins :) det va jätte mysigt<3
& jag kan erkänna att min hund har seriöst DaMp!!!! haha, så söt du e <33

nu sitter jag här och nu såg jag att jag har missat wipeout :/ jaja, jag klarar mig ;)

puss&kram på er!!<3


    


Kommentarer
Postat av: Fay

haha, oliwia du e så duktig :) <33

2009-04-26 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0