Tisdagen

(null)
 
Veckorna går så himla fort. Julen är förbi, skolorna är igång och halva januari har redan gått. Lite snö lyckades vi få igårkväll och inatt men det töade bort med en gång. Tog mig dubbelt så lång tid att gå till jobb idag på grund av allt slask och höll på att åka i backen säker 8-10 gånger. Usch vad jag hatar sånt väder! Höll barnen inne på första rasten idag också för med 10 cm slask på skolgården är det ingen vacker syn sen i korridorerna och inte heller barnens kläder haha. Haft en lugn dag annars med möten och planering och sen gick jag hem och lagade en god middag tillsammans med min andra hälft. Vi har även tittat klart på en bra serie, Manhunt Unabomber. Rekommenderas verkligen, baserad på verklig händelse :) Nu ropar sängen och onsdagen är snart här, som kommer bestå av jobb och träning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0