Hej mitt nya liv

 
 
Haft en superbra dag och uppstarta på den nya terminen idag! Så roligt att träffa alla fina kollegor igen, dom ger en så mycket energi och glädje!
 
Mitt nya och mer hälsosamma liv har även börjat idag så det blev en liten liten macka till frukost idag på jobb, alltid på våra sånnahär dagar vi arbetar utan barnen så blir det storfrukost på morgonen och gofika på eftermiddagen. Till lunch blev det viktväktarnas kycklingrisotto (Som är väldigt god!! Så det var inte bara för att det var viktväktarna och jadajada som jag åt den). Idag var dom också så underbara och frestade med lite marrängswiss till eftermiddagsfikat, men jag höll mig till 1 marräng. Stort för mig gottegris som man är... och efter dagens jobb gick jag också och tränade. 45 minuter löpning blev det och det var tungt... allt jag tränade upp innan jul är borta tyvärr. När jag kom hem slängde jag ihop en tonfisksallad och njöt av den. Oh vad jag känner mig nyttig haha! Får se hur länge man håller detta uppe, förhoppningsvis så borde ju bröllopet vara en motivationssporre om något :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0