För jag vill inte bort härifrån

Jag i mina nyinköpta jenas och sneakers bredvid en väldigt fin kaktus som gärna fått följa med hem.
 
Jag och H promenerade in till stan ikväll, tar 30 minuter, och hamnade på kinarestaurangen. Vi beställde en färdigkomponerad meny för två personer men vi blev så sjukligt mätta. Har ätit alledeles för mycket god mat på denna resan att just nu känner jag för att aldrig mer ta en tugga till! Vi promenerade hem också för att på något vis smälta maten. Riktigt skönt att gå och nu har vi varit hemma en stund och packar färdigt våra resväskor, tyvärr. På måndag är det tillbaka till vardagen med jobb och våra rutiner. Dock något jag ser fram emot, nu när man ändå inte har något val. Semester vill man ju alltid ha men vardagen är ändå en väldigt bra del av livet, speciellt den jag har med alla fina runt om en! 
 
Mål för detta halvåret/året: Jobba och pusha en själv till en fantastisk termin med bra framförhållning, nya idéer och utmaningar. Ska äta nyttigare och sluta med allt socker. Träna regelbundet och göra det till något som är mer roligt än krävande och ett måste. Komma i min fina fina bröllopsklänning när den kommer i april! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0