Hotel Academie Saint Germain

 
Tips på hotell! 
 
När vi var i Paris bodde vi på Hotel Academie Saint Germain * * * *. Ett litet, mysigt och väldigt franskt hotell, exakt den här känslan jag ville ha på hotellrum när jag bokade. Denna resa fick Hampus av mig när han fyllde 30 så det är jag som har valt ut hotellet. Efter mycket sökande och tips från andra så blev det området som heter Saint Germain och det var vi väldigt nöjda med. Många fina affärer och uteserveringar och relativt nära till det mesta. Frukosten var väldigt liten bara 20 sittplatser och buffén behövde inte vara större. Där var allt som räckte för oss. Bröd, bakverk, ostar, andra pålägg, några grönsaker, pannkakor, yoghurt, färskpressad apelsinjuice, ägg, bacon, potatis, korv. Det var mer att det inte var så mycket av varje grej :) Vi var väldigt nöjda med hotellet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0