Mellanmål

Banan och äpple med kanel
 
Har precis kommit hem från skolan och gjort mig ett litet mellanmål som jag ska släng i mig innan jag ska ner till friskis och träna. Har inte varit på gymmet sen i sommras, herregud. Vet ju knappt hur man göra liksom haha. Det ska bli skönt i alla fall, jag fryser så idag så är inte sugen på att ut och spring. Kan bli skönt också med lite annan träningsform/miljö. Tycker inte det är så kul att springa egentligen så tröttnar snabbt och har inte motivation till att ta mig ut, men att sen bara gå till gymmet och springa där istället kan göra mig motiverad istället så skönt med någon form av omväxling.

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0