Dags att fixa håret

 
Jag kom precis hem från skolan efter några timmars arbete och det passade mig perfekt att vi började runda av då för om 40 minuter ska jag sätta mig i frisörstolen och göra något åt mitt hår. Framförallt ska jag få bort min utväxt som jag ser nu på bilden är = hej kom och hjälp mig, ser värre ut på bilden än i verkligheten, tycker jag faktiskt men om jag ska hinna klämma in en slingning till innan sommaren så passar det bra att göra det nu :) Sen bleks ju min egna färg mycket också på sommaren så i maj där någon gång blir det nästa gång. Ska nog klippa av ett par, 3 centimeter också för att fräscha upp det lite... eller så tar jag lite till? Vi får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0