Köpenhamn

 
Hade en supermegamysig dag i Köpenhamn igår med H och päronen! Ett bra avlut på ett långt sommarlov. Vi hade tur med vädret och åt fantastiskt god mat, mös på ströget och i Nyhavn och drack bubbel och vin på tåget dit och hem. Shoppade på Ilum ett par skor och ett mobilskal från Malene Birger och även en blus på COS. Trots att danskakronan är dyrt så kan man ju gå och titta i affärer som inte finns hemma här där jag bor och med lite rea så kan de vara värt det :) Vi åt lunch på restaurang Sorgenfri och det var de godaste smörrebröden jag någonsin ätit. Jag tog fläskestek och frikadeller, heaven! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och ställa klockan på 05.00. Första jobbdagen drar igång imorgon på nya jobbet och det börjar med att ta tåget upp till Göteborg med några andra kollegor för att gå på en introduktionsutbildning. Så roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0