Jag vill komma tillbaka

Det kliar i fingrarna ganska ofta men här på bloggen gapar det tomt ändå... Jag tycker inte alls om blogg.se's nya app, det vill inte som jag. Mina bilder låg alltid bra förr och man kunde välja mellanrumm mellan bilderna men inte nu längre. Nu är det någon insällning i stilmallen som jag har försökt ändra men lyckas inte, så sjukt irriterande! Någon som är bra på sånt, som kan hjälpa mig?? 
 
Jag sitter inte allt för ofta vid datorn (som jag gör nu) så att skriva härifrån har jag inte lika stor lust med som när jag får en impuls då och då att skriva av mig, när jag sittter med telefonen. Exempelvis på de x antal timmar jag spenderar på tåget till och från skolan. 
 
Jag ska bättra mig för jag tycker det är faktiskti riktigt roligt. Att ha för mig själv och att... bara ha! ♥
En bild, långt bak från arkivet får följa med i dagens inlägg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0