Glad påsk

 
Glad påsk på er! Äntligen så blir det lite ledighet både för mig och Hampus. Halvdag idag och jag känner att mitt arbete börjar likna något som går att skicka in. Jag är inte så nöjd, eller om jag hade vetat att det var såhär man verkligen ska skriva och göra hade jag kanske varit nöjd med instruktionerna är så dåliga och lite så det kommer säkert skrivas olika på många håll. Jag håller humöret uppe med att det är bara göra om och göra rätt om det blir fel, man får fler chanser :) När jag har skickat in mitt arbete är jag ledig till onsdag, då börjar minn nya kurs i matematik, och Hampus är ledig till tisdag :D Så himla skönt! Idag ska vi äta lunch i stan tillsammans och ikväll ska vi mysa och dricka champagne!
 
Why?
1. Det är helg och ledigt.
2. Det är påsk.
3. Vi firar 2 år och 5 månader idag ♥

Kommentarer
Postat av: anna

härligt med ledighet! jag jobbar hela påsken, men bra pengar iaf :)

2016-03-24 @ 12:08:05
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0