En helg i Malmö

 
I lördags var jag och Hampus i Malmö hos vänner och hade en väldigt trevlig eftermiddag och kväll. Vi åkte in till stan (de bor inte mitt i smeten) och spelade shuffelboard och biljard. Aldrig testat shuffleboard (Google it) innan men det var sjukt roligt, ganska svårt. Men sen spelade vi biljard där jag briljera om jag får säga det själv haha, det gick förvånansvärt bra! 😃 så roligt, önska man hade ett biljardbord hemma, skriva upp på bucketlistan kanske?! 
 
Sen åkte vi hem och blev bjudna på en jättegod middag. Fyllda champinjoner till förrätt, sen en ryggbiff med bakad potatis och baconlindad sparris och en daimglasstårta till efterrätt!! Massa vin, chips och godis och spela "med andra ord" hela kvällen lång 👍🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0