En tur till Malmö

 





I lördags var jag och Hampus i Malmö och mös. Denna månaden när man har ett jojoperiodkort så får man bjuda med någon under helgerna så vi passade på och ta en tur ner i landet. Tog tåget kl 10 och gick i butiker när vi kom dit, jag fick med mig en födelsedagspresent till mamma och en bh till mig. Sen gick vi och åt på Casa Mia. Var för kallt att sitta ute på lilla torg och även dyrt. Blev lassange för mig och pizza för Hampus :) jättegott! Gick sen vidare och shoppa lite, gick mot caroli city och hitta lite nya ställen på vägen, hitta en poppupp store  med grejer från Bubbleroom så köpte en riktigt fin klänning där! Och bra priser var det också! Vi gick sen tillbaka till stan igen och satte oss på lilla torg för lite vin, de hade igång sina värmare så kunde sitta där under utan jacka, eller jag i alla fall, Hampus var ganska frusen haha :) åkte hem och var hemma till halv 5 tiden och tittade på några avsnitt game of thrones, mysig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0