24-34 questions

24. Vilka städer har du bott i? Många städer man har bara bott i ett par dagar. Men den staden som jag har mitt hem i tillhör en stad i Skåne. Staden besöker jag väldigt sällan, då grannstaden ligger mig sååå varmt om hjärtat!! 

Detta är tillexempel en fin del av den underbar staden jag älskar :D


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor har jag absolut inomhus. Om det skulle va någon smula eller smuts man känner under foten utan strumpor tycker jag det är riktigt obehagligt! 

26. Är du social? Jag är inte den som är den mest sociala i nya situatioer får jag erkänna. Men vill gärna umgås med människor och vill att folk ska tycka jag är trevligt! När jag känner mig bekväm så pratar jag på :)

27. Vilken är din favoritglass? Oh haha vet inte, tycker typ all glass är god! Men på sommaren är mjukglass helt fantastiskt så det får man äta ibland! 

Vaniljglass med jorgubbar är inte helt fel heller ;)


28. Vilken är din favoritefterrätt? Är inte så kräsen när det kommer till efterrätter, nästan allt är ju gott. Efterrätter med sprit i är mindre gott, lättare att säga på de hållet.

29. Tycker du om kinamat? Absolut! Lite för lite kryddor kanske men gott är det ändå! 

30. Tycker du om kaffe? Nepp! 

31. Vad dricker du till frukost? Juice, vatten, te, mjölk, fun light - en blandning! 

32. Sover du på någon särskild sida? Från och med ett tag sedan så blir det alltid innerst hos Hampus med annars hos mig på höger sida om man står framför sängen.

33. Kan du spela poker? ehm.. Nej.

34. Tycker du om att mysa/kela? Det är ju nästan det bästa som finns :D


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej! Vilken fin blogg du har, kika gärna in på min blogg där jag bloggar om min vardag, hästar och mycket mer! Ha en fortsatt bra dag :).

Svar: Tack så mycket :)
Oliwia Eriksson

2014-10-12 @ 17:36:06
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0