Mors dag, jobb, val

Har jobbat 10-16 idag, fast det egentligen skulle vara 15, men eftersom vi stänger var det massa som skulle göras. Nu var det sista gången jag jobbade på Juvel & Design och jag tackar för dessa 4 åren, lärt mig mycket och utvecklats! Nu ska jag ut och leta nytt jobb och få mer erfarenhet! Samla ihop sig innan man kommer ut i riktiga arbetslivet efter studierna om 3 år. 

Åkte hem efter jobb med Hampus, åkte och rösta och åt sen god middag och firade mamma på Mors Dag, hon fick en jättefin Georg Jensen nyckelring med ett hjärta, som jag lurade henne att de var slut när hon ville köpa en. Så fick hon den av mig! 

Åt en god äppelkaka till efterrätt och jag och Hampus tog ett dopp i poolen vid 7 tiden, inte dumt! Sedan kolla vi lite på Valvakan och såg ett avsnitt Welcome to Sweden och nu ska vi sova för imorgon blir det examination och ska därför vara i skolan redan 8! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0