Tisdag

Upp tidigt imorse och drog mig hem för att passa vovven någon timme och plugga men plugget gick skit. Sätter igång sen med det sen igen! Gjorde v mig och gick ut med Cloé innan jag drog mig in till stan igen för att fixa gravyr på en present och sen in på kullagatan och lämnade 3 stycken CVn. Vi hoppas på det bästa! Jobb nu i sommar är ju inget jag räknar med men i höst och framöver när man pluggar är verkligen något jag inte kan klara mig utan nu när jag är van vid ganska mycket mer pengar än 2800 kr i månaden, tur jag sparat massa till denna sommar :) gick med mina Nike när jag var ute med Cloé men bytte till bekväma klackar sen och njöt i mina kläder! Slappa snygga byxor, guldfärgat sidenlinne och kavaj. Ätit god middag och ska snart mysa med Hampus framför frantzen styr upp och korrarna kl 21
Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilka fina skor :D

Svar: Tack :D
Oliwia Eriksson

2014-06-03 @ 20:28:26
URL: http://ssaaandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0