för att jag pausar med plugg

Jag har insett att min senaste kyss: Var väldigt väldigt mysig! 
Jag pratar: När jag vill säga något 
Jag avskyr när folk: Är falska
Min första vän heter: Fay 
När jag lagar mat: Gör jag det gärna med Hampus för han är så duktig! 
Jag är rädd för: Att få hjärtat krossat
Den bästa känslan är: Att vara kär
Den värsta känslan är: Rädsla
Jag är bäst på: Att vara jag 
Min mobiltelefon: Håller jag hårt och nära!
När jag vaknar på morgonen: Vill jag vakna upp bredvid Hampus 
Just nu tänker jag på: Mitt plugg
Kärlek är: Helt fantastiskt! 
Jag är sämst på: Att hålla humöret när jag blir irriterad på mina föräldrar, blir så bättre när jag flyttat!
Om jag var ett djur skulle jag vara: En hund eller fågel

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: tack, ja de är de verkligen
Jag köpte mina i sturegallerian i en affär bredvid Monroe men de finns på båda monroes butiker också

Svar: Tack!!
Oliwia Eriksson

2014-06-04 @ 12:33:38
URL: http://eneass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0