skriver lite

Sitter på tåget på väg ner till min älskade skola i Malmö. Förutom att jag valt helt rätt utbildning så finns det ingen annanstans jag hade velat plugga på än i Malmö, Sveriges största högskola med, hur coolt är inte det? :) och jag trivs som handen i handsken! Har en aning svårt att somna på kvällarna senaste dagarna så 5,5 timme sömn inatt fick det bli, men bara 3 timmar i skolan så ska väl klara det, förhoppningvis är jag trött ikväll då jag och Hampus ska upp halv 5 för att dra oss mot Kastrup och åka båten halv 6 imorgon. Ska bli sjukt roligt att besöka en ny europastad och se hur den är, hört mycket gott i alla fall, och att jag ska dit med mitt hjärta gör det hela så mycket bättre! Vi hörs ikväll eller senare förhoppningvis! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0