tredje februari

Uppdaterar er med att mitt rekord numera på flappy bord är 44! Kommer nog ta sin tid innan det blir slaget. 
 
Slutade lite över 2 idag och är hemma nu och väntar in min älskade som kommer om en halvtimme, vardagslyx! Även hunnit en sväng om biblioteket och lämnat och lånat om böcker. Dagen bestod av ett besök på museet imorse i 1,5 h med alla barnen, mysigt men ganska stökigt några stunder måste jag faktiskt säga :/ Men klassen är ändå helt underbar, kunde varit sååå mycket värre eller det är inte  värre än när jag var liten, någon som inte kan koncentrera sig och så men säg en klass där det inte finns någon som är så? Helt vanlig klass helt enkelt med årskurs tvåor i :) Härliga barn!! En mattelektion hann vi också med och hur roligt som helst att hjälpa dem och höra deras tankar och hur svårt och hur fel det ibland kan bli ;) 

451+224=____ + ____ + ____ = _____                 Så såg de flesta talen ut som de arbetade med, mest för att få upp det här med hundratal, tiotal och ental. 
Charming White Lampshade Modern Style Nursery Decor Ideas White Cream Interior Color With Pink Color Idea
Underbart fint barnrum! weheartit inspo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0