VFU vecka

Kände mig nästan lite vuxen när jag precis skickade in ansökan till lärarnas riksförbund! Dum jag var som inte fixa det i skolan när dem var där, men bättre sent än aldrig, gratis meddlemskap under studietiden :)
 
Idag började vår första VFU (praktik) vecka och jag är i Landskrona. Har kommit på en supermysig skola, såg inte fram emot det direkt men allt slutade super när man fick kramar och glada miner av de söta barnen och varmt välkomnande av trevlig personal och härlig handledare! Tror detta kommer bli toppen! Tyvärr så ska jag bara vara där till torsdag denna vecka sen dröjer det redan till vecka 6 i februari, men då blir det i hela 4 veckor :) Så spännande allt nytt är ♥
me today

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Så fin du är!

Svar: Åh tack så mycket!!
Oliwia Eriksson

2013-09-30 @ 18:50:22
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0