glad

Denna dagen har varit riktigt bra! Alltså fredagen, det är ju lördag nu men.. Vakna iallafall och skrev klart min engelska och skicka in den 20 minuter för sent men vad gör det. Gjorde sen v mig och åkte hem till Linus som var lite halvt dålig så blev 2 timmar där innan jag åkte in till stan och mötte upp Fay och det blev en varm choklad på Fahlamans och Fiona var också med och 2 tjejer till, väldigt trevligt :) var riktigt kallt idag så en varm choklad var inte fel. Drog hem vid halv 7 något och åt middag sen kom Fay igen och hämta mig och vi åkte till maxi och handla lite och hem till henne och gjorde musli, eller Fay gjorde musli! Händig kvinna! & sen kolla vi Twilight och käka glass med bär mums! En riktigt mysig kväll, så det blir alltför sällan, uh vad jag har saknat sånt. Man mår så mycket bättre ibland av en annorlunda dag! Love you bestieee ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0