Så kan det gå!

Hade ett supertoppenhärligtunderbart samtal med min lärare idag om mitt projektarbete, oh vad glad jag är! Så som jag satt och kämpade med det ända in till till sista timmen och hade lite ångest över att det inte blev så bra och det blev så bra som det blev enligt honom, GLAD TJEJ! Imorgon så har vi redovisning för 45 personer om våra projektarbeten (gaah) och jag är typ sist så vet inte riktigt om jag kommer hinna. Gjorde precis klart min powerpoint och har funderingar över att bara prata fritt vilket jag aldrig gjort från på en seriös redovisning, klarar mig aldrig utan stödord/talkort så det kan bli lite fel men panikar jag imorgon innan det är jag så gör jag det nästa vecka, får se om jag schansar eller slänger ihop något kort imorogon, hade varit lite kul att utmana mig själv och surprisa hela min klass och lärarna eftersom de vet att ja är nervös som ett asplöv när jag redovisar. Vi får se! Nu ska jag ta en dusch och sen kolla lite tv. Hälsningar från en GLAD TJEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0