future

Bion var riktigt bra och det blev många skratt :) en riktigt mysig kväll, allt var helt perfekt! Syndade lite med godis men har inte varit på bio på hur länge som helst så det fick bli lite godis för en tia och en festis med ny smak. Linus åkte hem tidigt idag men så blir det ibland men jag har inte lyckats få så mycket plugg gjort måste jag säga, usch på mig! Men ska skriva minst 1,5 sida imorgon och slutar 11:30 så har ganska bra med tid på mig. Älskar verkligen mitt schema, alla långa dagar alla andra terminer har nu gjort att jag har finaste och härligaste schemat nu i slutet, så sjukt skönt & snart är denna skite över! Äntligen! Nu ska jag skicka in min ansökning till högskolan och gå och lägga mig, godnatt!
Tumblr_ml3ra4upft1rgiukyo1_500_large

Kommentarer
Postat av: liborius

vad har du sökt för utbildning?:)

2013-04-15 @ 07:42:32
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0