m o n k i

har varit hur duktig som helst idag och börjat på mitt psykologiarbete som ska vara inne på måndag nästa vecka. skrivit 1 av 3 sidor, ännu duktigare tycker jag, men hur allt som ja ska skriva om ska få plats på 3 sidor.. är en annan fråga, kommer icke att gå!

nu ska jag iaf hoppa i sängs och ännu en gång försöka mentalt förbereda mig inför nationella igen och denna gången i danska steg 1 och skulle bara visa en gullig liten grej, mamma var i malmö idag och kom hem med en jättesöt sommar topp, typ solbh, eller vad kallar man det egentligen? till mig, men iaf, den är jättefin och kommer användas väl i sommar och den kommer från Monki, en butik som jag förövrigt älskar och som man kan ibland hitta riktigt klockrena underbar plagg hos!

tack mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0