helgen

i fredags blev det träning, fuego, och sen hem och käka middag med linus och ha det mys. igår vid 1 tiden stack jag med familj till lomma och firade mammas mosters man som fyllde 70, träffade större delen av mammas släkt så det var faktiskt väldigt trevligt :) idag har det varit film och tvspels mys och sen kl 5 stack jag in till stan och tränade Step1 riktigt rolig så har bokat det till nästa söndag med :) + fuego på onsdag, sisat gången denna terminen sen börjar afrodans, hoppas självklart att det blir lika bra, annars blir jag lissen!

nu ska jag hoppa in i duschen sen plugga lite och hjälpa linus och kolla lite på tv, så har fullt upp :) slänger upp lite bilder från helgen i nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0