you sing a sad song just to turn it around

så skönt att vara hemma så tidigt, var hemma kvart i 3, brukar annars vara hemma typ 4.
tog bussen hem idag.. både för och nackdelar med det, men jag ska försöka undvika bussen.
nu kollar jag på tyra banks show och ska äta om ja ett tag då, men ska ta tag i engelska läxan efter maten.
har inte så mycket att säga.. vet inte vad jag ska göra.. känner mig helt tom.. och vet inte vad jag vill.. jag känner helt seriöst ingenting.. allt är raderat.. vem är vem? vart ska jag? varför gör du så? finns du i mitt liv?
så jobbigt!! har hänt så mycket nu på en dag så huvet är bara... på lördag ska man på hif. älska! hoppas man träffar annat trevligt folk där, ska börja tänka tvärt om. varför måste man sluta snacka med folk som har varit nära en sen bara har det blivit lite fel, sen slutar man snacka, vill inte att det ska vara så längre, vill inte mista vänner ngt mer, jag vill ha dig som vän, en vän jag fortfarande kan träffa, bara som en jättebra vän, det är en stor önskan i mitt liv just nu!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


vart ska jag ta vägen? det ända jag begär är en vän ♥


Kommentarer
Postat av: Sophie & Linn

fin blogg :)

2010-09-08 @ 16:40:06
URL: http://sophielinn.blogg.se/
Postat av: elinor

jasså samhäll skydd och säkerhet på olympia, där ser man !hälsa magnusH från Elinor och Sofie om du träffar honom, vi gick ut 08. Det är en superlinje :)

2010-09-08 @ 17:15:41
URL: http://elinormalmros.blogg.se/
Postat av: linnea.

är det det jag tror det är hjärtat ? :/ <3

2010-09-08 @ 20:46:39
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0