shake what your mama gave ya

nu har jag gjort SoS läxan -  väldigt ansträngande... NAAAT, skulle skriva upp varför man valde denna linjen, vad man har för förväntningar, hur ja fick information om det och vad jag vet om det. tog 15 minuter (y) sen ska jag bara läsa igenom historia pappret någon gång idfag och imorgon sen allt klatt!
funderar nu också på om jag ska byta språk.. läser nu Spanska steg 3, men tror inte jag kommer klara det så funderade på att byta till Italienska steg 1, men får mindre meritpoäng då ju, men läraren sa att det är bättre att få G i ett steg 1 språk än IG i steg 3, så sant ju, men funderar fortfarande, har typ till måndag på mig. jaja. får ta hand om det problemet senare!
imorgon får vi våra datorer :D har hört både dåliga och bra saker om den, men tänk att det är en skoldator och 3200 elever har likadan, så jag tycker inte att man ska klaga!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


bjuder på en stor bild idag dådå! ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0