himmel - himmlen - himmelen

åkte iväg till söderåsen idag då, vi var typ 19 st i klassen av 31. (tror ja) men iaf, vi var INTE alla!
rundan skulle ta ca 2 timmar men vi gick så snabbt så vi gick på 1,20, bara för vi va bäst ;) så kom bussen typ precis sen efter vi var klara så åkte hem och vi var redan vid skolan halv 1, riktigt nice! så mamma kom och hätmta mig sen och vi åkte till rydebäck och käkade lunch sen hem och nu sitter jag här.
är riktigt trött, har lust att lägga mig och kolla på tv och typ somna till tvn.. hade vatt skönt!
har fått nya h&m katalogen med så ska iaf ha en pyjamas och en blus, får se om jag får en annan sak till av mamma som jag med vill ha (a)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
inlägg 700


Kommentarer
Postat av: Chawo

OMG! SÅÅ SÖÖÖT BLOGG DU HAR :O<33

2010-09-21 @ 19:56:54
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: Chawo

Vsg! ^^,<33

2010-09-21 @ 20:24:12
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0