vill bara skriva en massa skit, det betyder ingenting.

att bara ha det i huvet hela tiden är jobbigare än jobbigast!
tur att man har någonstans att säga det man vill säga och jag bryr mig inte om vem som läser det och vad dom tycker om de, jag säger vad jag vill!´skriver i detta fallet, men det kvittar.
jag skriver om honom, dig, henne, dom där, ALLA.
nu käns allt nästan helt perfekt, bara att du inte skulle finnas, men det är en annan 5a, jag kan inte döda dig precis. okej, de skulle jag inte vilja, men att du flytta till kina går hur jävla bra som helst!
mina klckar på skorna är bruna
att leva livet är helt underbart, är de inte en låt som heter så eller går så? de kvittar.
att jag haft så mycket problem i mitt liv med kärlek är helt sjukt. jag kan inte fatta det, så många gånger jag blivit utnytjad och sårad. sånt är livet, tyvärr. jag önska jag träffa den perfekta från första början. jag kanske gjorde det? kanske inte? vad vet jag. ääh, jag har bölat klart över det nu, fast det finns kvar inom en så kan man inte gråta över det föralltid, de räcker med ett halvår dag ut och dag in, de har jag redan varit med om. vill inte att de ska hända igen.
ge en person en andra och tredje chans... inte tillåtet? är de det? eller VAD?
stora tankar /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0