hunden har kissat på mattan idag

älskling har vatt här typ hela dagen och hjälp mig med hunden, inatt började hon låta en gång vid 2 tiden sen 5 sen vakna hon och skulle ut kl 7 (y) men för övrigt gick det bra :) var inte så jobbigt.
nu borde jag plugga men kan verkligen inte matten :( procent är inte min grej och vi har matteprov imorgon och eftersom jag bara har hoppat in såhär och dom läser matte A och B nu på ett år så ligger jag lite back eftersom vi inte gjorde de :/ ahja... får se hur det går.. åt helvete antar jag men de e en annan 5 eller? sattsar inte på mer än G iaf!!!
nu ligger lilla Cloé här på golvet bredvid mig och sover så gott, man vill bara ta upp henne och gooosa som in i, men måste låta henne sova lite :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


cloé nu.

älskling och den lille, tack för helgen älskling!! Love you!!


Kommentarer
Postat av: hanna

naaw va sööt!

2010-10-11 @ 19:48:01
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0