använder du inte lågenergilampa är du en slampa

16 and pregnant - LÖÖÖV till det!

efter det ska jag sätta mig med samhällsboken och mina anteckningar och plugga lite till testet på fredag om riksdagen och regeringen, tror inte de kommer bli så svårt :)
sen det med företagsekonomin.. de lägger jag åt sidan och råååpluggar på söndag! hoppas på lite hjälp av älskling med om han vill hjälpa mig då.
skolan idag.. vissa stunder var det jobbigt och tråkigt men annars ganska kul faktiskt :) tror nog att trots vi bara ät 12 st har vi kanske en chans att vinna men ifall vi inte gör de så har vi kämpat så sjukt mycket trotts att vi är så lite! vi borde få pris för det!
jag och Sanna byggde världens sötaste bil i kartong med massa frukter på ;) haha lyckat!
och joj och leopold skrev en sjuk låt om miljön och sånt typ använder du inte lågenergilampa är du en slampa.. japp mkt seriöst! ;) fick topp poäng för den iaf!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


broder & jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0