plus one is the loneliest number

slutade 12 idag och var hemma typ kvar över, mycket skönt!
efter detta SATC avsnittet ska jag nog skriva en notis och lite horoskop till tidningen vi gör i skolan. sen är de väll bara att ta de lite lugnt, kanske läsa i min bok och sen vid 7 tiden kommer fay och fiona hit och sen vid 8 sticker vi in till stan för att kolla på Harry Potter och dödsrelikerna, ska bli kul :) puss


kolla som det snöar :O den 19 november... inte så okej!

min söta lilla snoffsa som ligger här inne på mitt rum och speglar sig och leker i speglen.


Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

- Nikon D40 :D

2010-11-19 @ 14:53:14
URL: http://likesofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0