a hug always makes things just a little bit better

är sjuk :(
när jag la mig igår frös jag så mycket att ja inte kunde ligga stilla, sen vakna jag vid halv 7 och svettades.. gick upp ngn timme efter och hade väldigt hög feber :/ lite ot i halsen, och ryggen.
så det blev inte att sticka till fays stuga.. men morgondagen är planerad och inget ska förstöra den! jag ska med älskling och hans familj och vänner och tura med de stora båtarna! jag kommer böla ihjäl om jag inte kan följa med :( så har vilat hela dagen, och ska tvinga mig själv att dricka minst 2 stora glas med kallt vatten nu! inet gott.. men måste bli frisk!!!
& nu svettas jag... frös som fan för en halvtimme sen -.-
ska knarka alvedon!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
btw. som ni ser har jag fixat ny design! :) vad tycker ni om den?


Kommentarer
Postat av: linus jacobsson aka din älsking;P

krya älsk!<33

2010-07-25 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0