vågar knappt tro på det som snart kanske kommer hända!

hejhej

alla vet vilket datum det är idag va? 26 januari! & imorgon... 27 januari!♥ ahja.. rubriken har iaf med det att göra.. låtsas fatta om ni inte fattar!

skolan, & tisdagar är verkligen den värst dagen på hela veckan typ, idrott. sv-lästimme. spanska. engelska. matte.
jag har sån jävla lust att skriva till ngn jävla person om hur jävla fukking onödigt det är att ha spanska!! helt sjukt & meningslöst! orkar inte snacka mer om de -.-
engelska lektionen, hahah en av dom bättre på länge för att de blev inte så mkt engleksa då såklart :) hahaha - känner du Lena Handen? johan & jakob är typ störda hahah ;d gölle då!!
såklart ska man käka på donken till lunch då (y) och rätt åt fay & fiona att deras thaibox va äcklig ;p hahahaha, & sen när ja och sandra kom upp där vid donken så båda de första vi ser va ett bord med massa pj elr vafan dom e men alla hade sånna frisyrer som stog rakt upp med 100000 kg vax, inte okej, både jag och sandra blev helt hahah ja! inte okej!


ehm ja.. jag har fått denna söta klänningen av mamma elr ja hon fick välja färg elr ja hon ville att ja skulle ta denna för den passa bäst elr ngt :p & hon betalde den såklart.. men ja, jag hittade inte den färgen ja har för denna är mkt mörkare än va den är igentligen är, min är typ sån gammelrosa! det gillas mkt på sommaren :) 
sen kom hon hem med ett par svarta pumps (skor för er som inte fatta!) också :D alltid lika fint! passar till allt och sånt man behöver (y) tack

storpuss /oliwiapaulinaalvaeriksson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0