sånt man vill ha men aldrig kommer få, typ

 
två sjukt snygga väskor! :)
nu ligger ja i sängen och kollar på hata göteborg och kollar runt på lite kläder, väskor, smycken osv. mkt trevligt.
men hittar faktiskt inte så mkt, får väll se när man kommer till new york vad man hittar där, kommer nog bli en hel del iaf, & det gillas starkt iaf!!
tror att jag kommer somna till filmen snart, är riktigt trött och ska inte upp allt för sent imorgon hlr, men får väll sova till 10 - halv 11 iaf, de e skönt :)
fryser lite gör ja också nu, elr iaf om fötterna, inte så skönt så ska dra på mig ett par tjocka strumpor nu och krypa ner under mitt täcke och kolla lite på filmen, sen stänger vi nog av den, inte så bra att tvn kommer stå på hela natten som den gjorde förra helgen, mamma vakna vid 8 och trodde ja också va uppe men bara ja som hade somnat till tvn kvällen innan :)
okej, nu snackar ja bara om massa tråkigt skit, men har sån lust att bara skriva sånt sjukt långt, men vet inte om vad så ja...
imorgon måste ja bekräfta mitt gymnasieval också, ändrar nog inte mig nu, 1. olympia sos 2. campeon 3. filborna media, känns ganska OK!
ahja, puss på er & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0