Joel Kinnaman



dagens person - Joel Kinnaman
kollar på johan falk nu, och vist måste man säga att han ser riktigt bra ut! ;p
måste verkligen kolla snabba cash någon dag på bio, ngn som joinar??
ahja, snart ska man sova också, för det är skola imorgon & det gillas inte, sjukt jobbig elr kanske inte jobbig men tråkig dag är det, bara massa dubbeltimmar osv -.- inte kuul!

puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
3 & jag saknar dig så mkt att det gör ont! ♥
det är nu i dessa stunder man inser hur mycket ngn annan betyder för en, du har förändrat mitt liv och syn på allt runt mig, på ett bra elr snarare underbart sätt, att veta att just den finns där är skönt och nu saknar jag dig så jävla mkt! förstår du allt?

Kommentarer
Postat av: theoutlaws@bdb

Såg också de, det var spännande :)

2010-01-25 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0