familj? mamma, pappa, barn?

mamma sa att hon skulle visa en sak för mig nere i källaren så trodde ja de va något sånt jätteläskigt, så vägrade ja gå ner om hon inte sa va de va, så sa hon att hon skulle visa en prydnadssak, dum som jag är så går jag verkligen ner för att kolla på ngn jävla prydnadssak, men i mitten av trappan ner så stannar jag och hon pekar på väggen bakom mig och säger kolla.. och ja där sitter den fetaste spindeln någonsin (jag såg inte den, men antog att det va ngt riktigt äckligt) så skrek bara och pappa fick damp osv, men de skiter ja fan i, hurfan kan hon göra så när hon vet att min största fobi är spindlar!!!
bara för ja blev sur så släckte jag lampan och stängde dörren till källaren så hon va kvar där i mörkret..... nu kanske ni inser hur sjuka mina "föräldrar" är.. :S

sen va det dehär halv 8 hos mig på tv, så är det ju en sån röst som snackar med dom som ska berätta så vad dom ska laga osv. så frågar han då, "hur kan du beskriva dig själv i köket" så säger ja så själv "jag är som en gud i köket" så säger han killen på tv EXAKT samma :O läskiiiigt ;D hahah och skillat oliwia säger jag bara, blev så sjukt förvånad haha så coolt :p

sen har jag suttit och bölat för att jag vill flytta till hbg!! mamma och jag har faktiskt skrivit ett brev som vi ska lägga i några radhus vid st clemensgatan och fråga om dom vill byta till en annan bostadsrätt mamma har.. ah men dom husen är mkt fina och pappa vägrar flytta till en lägenhet så ja.. får väll se, pappa vill flytta om typ 5 år mamma om 2-3 & jag NUU men kan sträcka mig till att gå typ ett år på gymnasiet och då bo här i hålan, men sen flyttar jag fan själv, ja vill inte bo här, nu är det fan helsingborg som gäller, inget annat!!!! åååh, blir galen!! orkar inte att pendla osv :S tråkiigt, tänk bara att bo i hbg på sommaren, så jävla underbart!! bara sticka ner till typ gröningen elr bara ja gå ner och bada, se mkt folk osv, va ute skäna kvällar med massa folk utan att dom ska behlva åka till glumslöv elr att vi måste åka in till hbg och sen åka hem tidigare för att vi måste va hemma då&då :S så sur jag blir!! mina "föräldrar" fattar så jävla trögt.. -.-

men nu ska jag fortsätta på min engelska som inte är klar.. oops! ahja, säger godnatt nu också till er alla!

allt detta bevisar bara att oliwia är bäst.....
puss på er då /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer
Postat av: theoutlaws@bdb

men du bor ju mkt bättre nu än att bo inne i stan ju :) egen pool, nära till stranden.. du kommer bara ångra dig om du flyttar :)

2010-01-27 @ 13:15:45
Postat av: oliwia

det kommer jag verkligen inte!!!! :)

2010-01-27 @ 16:09:18
Postat av: sandra

snälla ta med mig då om du flyttar! Glumslöv är en äcklig jävla seg håla, hårda ord men det är sant. Pensionärer och BARNfamiljer är den till för, bara en plåga för ungdomar!

2010-01-27 @ 16:50:09
URL: http://sandraeriikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0