dag 19 - detta ångrar jag mig

det finns mycket jag ångrar, men just nu tänker jag på en sak..

Vad jag minns så var det i våras, jag gjorde ett stort misstag. Under tiden jag var tillsammans med Linus började jag snacka med någon annan. Jag tänkte inte på att de kunde bli något, jag älskade Linus lika mycket och jag började snacka med honom och han var hur snäll som helst och skit rolig att snacka med. Han ringde lite då och då på nätter och kvällar, snacka om allt från himmel och jord, och de förändrade allt för kom in på väldigt personliga saker och han sa saker som var konstiga att säga trotts man inte träffats, men de fungerade på mig direkt.. (sån dåligt flickvän har jag vatt...) jag var helt borta från linus i mitt huvud under en vecka.. han var ledsen, jag var ledsen, vi var på olika håll.
Jag vet inte vad som fick det att sluta som de slutade, men de gick åt de bra hållet som ni kanske märker eftersom jag och linus fortfarande är tillsammans. jag minns fortfarande allt han sagt och allt ja tyvärr sagt men nu är det över. förlåt mig linus än en gång, men något sånt kommer aldrig att hända igen!

nämner inget namn, men vissa personer vet redan vem han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0