från Helsingborg till Ullared :$

hejhej!!
hemma nu från en dag på Ullared och skate i den underbara staden helsingborg.
igår var jag först på väla hitta en as fin blus från odd molly, men fanns inte i min storlek :'( fatta så ledsen jag blev, på rea och allt, så sjukt fin! :'( ahja.
stack hem till älskling sen, stack in till stan käka sen hem och kollade på Paranormal Activity, fyfan asså, vill inte snacka om de nu, för då kommer ja inte kunna sova, men jag varnar iaf för den filmen, sjukt läskig och hemsk!

idag vid halv 11 stack vi till Ullared, var där vid halv 1, skönt att där inte var några köer iaf, fast där var väldigt mycket folk ändå såklart! älskling hittade en del kläder, typ 6 t-shirtar och någon annan lite tjockare tröja, plattång & film :) och jag köpte:
jeans - 200kr (y) kommer bild.
svarta tights
vitt baslinne
blå & krämfärgad sjal - kommer bild.
nagellack
mineralpuder - 29,90 kr   fynd!
hårborste
yatzy  spel
Pretty Woman film till mamma
Glasflaska till dryck
allt för 504,50 kr :) nöjd!
sen käkade vi på BK och sen kollade lite i andra affärer som låg runt om :) blev 10 scrapbooking papper för 20 kr, lite band i olika färger 10 kr och palljetter 10 kr på panduro hobby, fyndade verkligen där, här hemma på panduro hade det nog kostat 100 kr minst!
sen när vi kom hem stack vi typ direkt ner till stan för älsk skata :) mkt trevligt! sen ner till fria sen kom pappa och hämta och så stack hem till linus hämta mina saker och åkte hem.
tack så mkt för dessa dagarna, haft så sjukt roligt :D älskar dig linus!
nu ska jag snart sova.
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0