you raise me up

ingenting fungerar, jag vet inte varför det blir så.
borde inte vara så och ja vet inte vad det är jag tänker med!!
hemskt, jag är en så jävla hemsk människa, står inte ut!

att klara dagarna är svårt.
när några står där mellan och vill dra en dit eller dit.
då när jag inte kan välja, fast jag redan har valt den där.
fast, der finns något annat där borta som gör att, allt spricker och faller på andra sidan.

sånt gör att min dag blir jobbig.
men någon hjälper mig.
det finns en, eller kanske fler, som vet hur det är.
men dom jävligt onödiga komentarerna orkar jag inte med.


sårar mig.
bara det där du skrev.
du fattar inte så ont det gjorde!
tro eller ta inte allt du får höra så jävla seriöst, du/ni känner mig.
vet hur jag är, jag kan ändra mig snabbt.
men det där är en så jävla dålig stil.
bara för att du är som du är behöver du fan heller inte gå på andra!
lär dig det!


det är inte mycket som får mig såhär stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0