mitt hemn arbetet kan gå och dö

har suttit nu hela dagen och letat upp möbler till lägenheten.
blev 20 sidor med alla saker och bilder.

& nu ska jag bara skriva detta & sen är jag klar... kommer ta en jävla tid, tror inte ens ja kommer bli klar ikv så får rååplugga hela dagen imorgon också!

• framsida
• innehållsförteckning
• inledning med frågeställning 
• utförlig beskrivning av rummen
• diskussion
• avslutning
• källförteckning

tycker detta arbetet, mitt hem är så sjukt jävla onödigt!
jag har iaf inte lärt mig någonting nytt av att göra detta skitet..
hatar skolan.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

min söta kudde från h&m som ja har i mitt sovrum i arbetet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0