8 veckor med dig idag


linus älskling när han är bebis!!! :):)
hahah sötast!!

ännu en underbar helg är slut.
i fredags blev det myskväll med tjejrna då.
sen igår stack man till linus vid 12 tiden och ja va där kollade på hata göteborg, sen kom hans faster tror ja det va med man i think :P käkade smörgåstårta och hade de trevligt ;P
sen blev det att kolla på pirates of the caribbean innan vi skulle sova men ja.. linus kolla inte så mkt på den och inte ja heller lite senare..

du förstår inte så ont de gjorde för mig också att se dig så!
kunde inte göra ngt :(
ville bara dö själv, gjorde nog lika ont på mig som dig!
önska jag alltid var nära dig när sånt händer.

ja somnade sen i vilket fall som helst, linus sov väll inte så mkt tror ja :/
vaknade vid 20 i 4 typ av linus ngt.. viste inte vad ja höll på med, var så jävla trött, han sträckte fram mobilen så hade han skrivit sånt skit gulligt, kommer inte ihåg vad jag svarade sen, förlåt, men somnade snabbt efter igen iaf.

vakna vid typ halv 9?
så sjukt trött, men ja.. strunt samma! :)
gick ner vid 12 tror ja och käkade lite och kollade på hata göteborg igen!
sen stack ja hem :(
saknar dig redan älskling!
har varit ute lite och fotat, lägger upp några bilder sen när ja laddat in dom på datorn :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0