Sommarlov nu!!! :D♥

Hejsan :)
Det var ett tag sedan jag skrev ;P om man säger så!! :P men har inte pallat!! -.-
Vaknade vid typ halv 7 :O ev en jävla fluga!!! titta mobilen typ varrannan minut.. men inget svar :(
Somande om med typ mobilen i huvet... vaknade vid 10 sen har jag bara suttit här och mögglat..
Mormor kommer sen typ, men annars händer inget kul idag, elr skulle kanske va med Anna men vi får se :)<3

Köpte första boken, Twilight i pocketbok igår & det står inne i den att typ det kommer en till bok i september, men jag vet inte om det är fortsättningen på twilight men det hoppas jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! är typ överlycklig av det, men samtidigt helt konstig utav något annat...

aja... nu är det sommarlov :D & snart blir det spanien :) ska bli skönt!!! men att ngt skulle inträffa nu!, när vi ska åka!!! :(   hur ska jag klara mig i typ en månad?? :O<3

puss&kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0