"vill man ligga är det inga problem"

De två sista killarna i årets "Idol"
blev kompisarna Calle och Erik.
För CHIC berättar de om stalkers,
kärlek och skandalfesterna på
hotellet.

Vem i IDOL är latast?
Calle: Det är nog jag. Jag kan ringa Erik ibland från mitt rum och be honom komma in och byta kanal när jag inte når fjärrkontrollen.
Erik: Det värsta är att jag gör det också. Jag går dit och hjälper honom att byta kanal.

Hur gör man för att fånga dig, Calle?
Calle: Det låter klyschigt men hon får fan vara sig själv. Det märks tydligt när ngn bara försöker. Ska jag vara konkret så tycker jag om musiksmak och när ngn har funderat på vad de egentligen tycker om saker och ting. Förnuft är sexigt.

Det sitter just nu jag och läser om!! ;) 
I ♥ CHIC & Calle Kristiansson


Calle Kristiansson - walking in memphis ♥

Chill dag i skolan :) började 10 med syslöjd....
sen svenska!! hahahha Peter Slinge (y) härlig tyyp! hahah
Johan - "När Jakob fick sin första mens!"
haha så bäst! ;D


hej jakob wasn´t here 1993

sen engelska... muddeman som lärare ;p
chill, sen slut... gick till lagerhaus med fay & sandra köpte lite presenter :))))
sen hem & sitter vid datorn nu (y)

puss/oliwiapaulinaalvaeriksson


älskar denna bilden!
linea & ålivija FÖRST I KÖN! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0