H&M är ändå bäst ibland!♥


denna klänningen SKA jag beställa från nya H&M katalogen! :)
finns vit/blå & vit/svart också, men tycker faktiskt denna är ganska söt!


denna ska jag också ha! (h)
fett cool hahah, kär i den!


dessa är ett måste!! alltid bra! snygga också! ;)
sen vet man aldrig om det slinker med några tröjor också!

imorgon är det nyår! :D taggad, ohyes!
kan inte fatta att detta året är slut! har gått så jävla snabbt!
det har varit det bästa och sämsta året någonsin!
jag har aldrig varit så lycklig någongsin denna sommaren men sen har jag aldrig varit så olycklig och sårad och haft så ont någonsin i hela mitt liv som efter dig & dig! vafan tänkte ni på, båda två! :O
men ja.. 2010 ska bli bättre! iaf första dagen på 2010 ska man spendera med linus så bättre kan de nog inte bli :)

PUSS/oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0