Alla hjärtans dag

 
 
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! ♥
 
Idag har jag och Hampus inte några planer för vi hade en mysig lördag istället som vi gjorde till vår Alla hjärtans dag. Vi var ute och åt på Mollbergs där vi tog en trerätters för 275 kr per person, hur bra? Allt var jättegott. En skagentoast till förrätt, Entrecote med bea och pommes till huvudrätt och Creme brulé till efterrätt. Vi tog ett glas vitt vin till förrätten och sen dela vi en flaska rött. 
 
Innan vi gick ut på middag så jobbade jag mellan 10-14 och när jag kom hem hade Hampus köpt så vackra blommor till mig och det stod så fint där med ett stort fint inslaget paket och en flaska bubbel på bordet. Så himla mysigt, jag fick hela 9 par Calvin Klein trosor och av mig fick Hampus den bruna tröjan han har på bilden och en borste som man skummar upp raklöddret med och tulpaner hade jag köpt också men det kunde inte ens mäts sig med de fina blommorna Hampus hade köpt haha ♥
 
Vi gick hem efter middagen och tittade på Melodifestivalen (på svt-play). Vilken mysig lördag! Bara han och jag, precis som jag älskar det! Jag älskar dig så Hampus, tack för allt fint du ger mig och ger mig i mitt liv bara genom att du är du! Hoppas ni alla får en fin dag och firar tillsammans med någon som ni tycker om, både familj, vän eller partner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0