Godmorgon

 
Godmorgon på er! Är uppe med tuppen (typ), Hampus cykla precis till jobb och då drog jag mig upp ur sängen. Jag ska om typ 45 minuter köra ut till mamma och pappa och vara där hela dagen och passa Cloé. Mamma och pappa ska köra till Göteborg och mamma ska på sjukhuset där och göra ett "ingrepp" typ i sin fot som hon har problem med. Hon har fått en skada i foten som typ elitidrottare får haha så ironiskt med tanke på att det enda hon tränar är liksom långa promenader med hunden och hon har inte tränat något i sin ungdom heller. Hur hände det där liksom? Men nu hoppas vi i alla fall att det ska bli bättre :) De kommer hem redan ikväll igen så då äter vi nog middag tillsammans och sen åker jag hem till mig igen. Ska fortsätta kämpa med mitt plugg idag så får se till att inte glömma några viktiga böcker hemma nu! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Wilma Ahlborg

Sv: visst är dom!! Nehej, visste du inte? Ja det är superroligt :) kramis

2016-03-23 @ 11:58:05
URL: http://wilmaahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0