11-23 questions

11. Vilken ögonfärg har du? Mer åt det gröna hållet tror jag, men det skiftar i blått också.

12. När vaknade du i dag? 07:00 ringde Hampus klocka och då cykla han och köpte bullar. Somna sen om till kl 10 :) 

13. Vilken är din favoritjulsång? Igen aning... men denna är fin tex Christina Aguilera – Have Yourself A Merry Little Christmas

14. Vilken är din favoritplats? Självklart nära mitt hjärta ♥ 

 
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren! Det första som jag kommer på, men att sitta i fängelse hade kanske inte varit trevligt heller men det har jag som tur inga erfarenheter av, så säger hos tandläkaren, aldrig roligt att vara där.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bor ihop med Hampus, gift & har barn. Haha oh vad det var självklart.. men ja, det är så både jag och han vill ha det :) 

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Drömde väldigt ofta att jag blev jagad av vargar, vaknade av det flera gånger och var rädd. Även haha.. jag tittade på E.T en gång och måga år efter det föreställde jag mig honom stående bredvid min säng på natten.. inte så roligt!!


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Imorse när Hampus använde ismaskinen i frysen och skulle kolla varför det inte kom is så poppa locket och han blev rädd. Roligt var det! och så tidigt på morgonen så kan mycket vara roligare än vad det verkligen var ;) 

19. Hur stor är din säng? 120 cm, nästa sängköp blir en 180 säng! Lika bra att slå till på stort direkt och lägga lite mer pengar så har man den länge. 

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar ASUS 

21. Sover du med eller utan kläder på dig? För ett år sedan sov jag ALLTID med kläder på.. tyckte inte det var bekvämt annars. Idag kan jag inte sova med kläder, endast trosor så ofta jag kan. Skönast!! (Tack hampus!) 


22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre stycken 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0