Detta visste ni inte!

En grej som jag inte brättat innan och som nu är rellativt säkert eftersom det gått 4 månader, minst, är att jag ska bli faster i augusti!! :D Jag känner på mig att det kommer bli en liten fin pojke men det återstår att se, ska bli riktigt roligt i alla fall :D Fick detta underbara besked på nyår, kunde inte bli bättre!
Offwhite Skjorta, Randig skjorta med murarkrage från...
Rosa Klänning, Söt ärmlös klänning från Newbie....
Blå 2-pack Haklapp, Haklapp i 2-pack med kantband. En...
Offwhite Sparkdräkt, Vit finstickad sparkdräkt med kanin...
Fin fina babygrejer från Newbie på KappAhl

Kommentarer
Postat av: Hannah Larsson

SV: Gott var det också! ;)

P.S Är du intresserad av tävlingar? Läs då mitt inlägg "Fototävling + bloggtävling", du hittar dit genom inlägget "Påminnelse fototävling + bloggtävling" :)

2014-04-02 @ 21:56:06
URL: http://miniwiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0